The Dream of Lu
Travma, tanımı gereği, sembolizasyona karşı koyan şeydir. The Dream of Lu’nun ana temasında, Hari Sama’nın ikinci filminde, oğlunun beyin hasarından kaynaklanan ölümünden sonra intihar girişiminde bulunan Lucía’nın, çocuklarını kaybeden ebeveynler için bir terapi grubuna yardım etmesi konu alır.
Üç bölümde anlatılır, The Dream of Lu kederle uğraşan bir film: Bazen sürrealizme dönüşen akılda kalıcı görsel bir melodram. İkinci film Carlos Sama’dan – Mexico Morelia Uluslararası Film Festivali’nden mansiyon ödülü aldı & Kieslowski ile kıyaslandı!