Ryan O’Neal ve Bruce Dern, Isabelle Adjani’nin de yer aldığı Walter Hill (The Warriors) imzalı bu suç öyküsünde iki azılı düşmanı canlandırıyor. Günümüzde kült statüsü kazanan film, Ucuz Roman ve Drive gibi modern klasiklere ilham verdi.