Victoria döneminde, Doktor Treves Londra’daki bir sirkte Joseph Merrick’i keşfeder. Genetik bir hastalık sebebiyle yüzü deforme olan Merrick, “Fil Adam” adıyla gösteri yaparak geçinir. Merrick’le yakından ilgilenmeye başlayan Treves, sert görünüşünün altında ince bir ruh olduğunu keşfeder.