Lars von Trier, başkahramanlarının başını belaya sokmaktan asla çekinmese de hiçbir zaman bu eğlenceli belgeselde olduğu kadar ileri gitmemişti. Film yapmaya dair en iyi filmler arasında yer alan Beş Engel, sinemacılığın problem çözme konusundaki yaratıcılığını gözler önüne seriyor.