The Florida Project
6 yaşındaki Moonee, annesiyle beraber, bir sürü tuhaf insanın uğrak noktası olan bir motelde yaşar. Annesi geçici işlerle para bulmaya çalışırken, Moonee çocukluğun o mucizelerle ve serüven hissiyle dolu yaz aylarından birini geçirir. Ta ki yetişkin dünyasının gerçekleri bu rüyayı bozana dek.
Altın Palmiye ödüllü Sean Baker’ın neorealist cevheri, iyi bir çocukluğun anlamını ve önündeki engelleri bir çocuğun perspektifinden anlatarak toplumun kıyısında kalmış hayatların kapsamlı bir portresini çiziyor. Bu hayat dolu filmin itici gücüyse Brooklynn Prince’in capcanlı performansı.