Agnès Varda, 2000 yapımı efsanevi belgeselinde hayatlarına dahil olduğu kişilerle yeniden buluşuyor ve bu belgeselden ilham alarak kendi yaşamlarını değiştirmiş insanlarla tanışıyor.
Agnès Varda, eleştirmenlerin övgüye boğduğu 2000 yapımı belgeseli Toplayıcılar ile başlattığı yolculuğu devam ettiriyor ve hayatını başkalarından artakalanları toplayarak geçirenlere kamerasını bir kez daha çeviriyor.