Chaplin’in 1920’lerde imza attığı bu muhteşem komedi, izleyiciyi bir ikonik sahneden diğerine bombardımana tutuyor. Rivayete göre, seyirciler Şarlo’nun dans sahnesini öylesine seviyorlar ki, sinemalara bu meşhur sahneyi tekrar tekrar oynattırıyorlar. Siz de aynı arzuya kapılabilirsiniz.