Didem ve Ayşe, İstanbul’da beraber yaşayan, öğrencilikleri biteli bir süre geçmiş olmasına rağmen iş bulamamış iki genç kadındır. Ev kirasını denkleştirmekte zorlanırlar. İnsanlık için kısa, onlar için asla geçmek bilmeyen bu zaman diliminde, görünürde her gün birbirinin aynısıdır.