Huysuz bir yatılı okul öğretmeni, Noel tatilinde okulda kalarak birkaç öğrenciye gözetmenlik yapmak zorundadır. Zamanla, isyankâr ve zeki bir öğrenci ve oğlunu Vietnam’da kaybetmiş bir aşçıyla beklenmedik bir bağ kurarlar.