Bir kadın, eski sevgilisinin bavullarının yanı başında bekleyerek zamanın geçişini izler durur. Adamın gelip bavulları alması gerekir ama gelmez. Huzursuzlanan köpek, sahibinin onu terk ettiğini anlamaz. Evin içindeki iki varlık, terk edildikleri gerçeğiyle yüzleşmelidir.
Pedro Almodóvar, İngilizce olarak çektiği ilk filminde, Tilda Swinton’la bir araya gelerek Jean Cocteau’nun yıllara meydan okuyan tiyatro eserini beyazperdeye uyarlıyor. Swinton, kırılganlık ve çaresizliğin muhteşem bir takıntıya evrildiği bu güçlü monologda büyüleyici bir etkiye sahip.