Blake ailesi, Şükran Günü’nü Brigid ve partneri Richard’ın aşağı Manhattan’daki evinde kutlamak için bir araya gelir. Gece ilerledikçe aile üyelerinin hüsranları ve güvensizlikleri ortaya saçılır. Uzun zaman boyunca hasıraltı edilmiş hakikatler gün yüzüne çıkar.
Tony ödüllü yazar ve yönetmen Stephen Karam’ın sürükleyici çıkış filminde bir aile yemeği umulmadık yerlere varıyor. Richard Jenkins, Amy Schumer ve Steven Yeun’un da yer aldığı olağanüstü oyuncu kadrosuyla İnsanlar, korku dolu sulara açılmadan önce bir aile dramının dikenli yollarında ilerliyor.