Doktor Bahar, oğlu Mert’in doğum günü kutlaması sırasında aldığı telefonla, ölüm raporu hazırlamak için yaşlı bir adamın evine gider. İşinin parçası olan rutin bir işlem için yola çıktığını düşünen Bahar, gelinin itirafıyla ciddi bir vicdan muhasebesi yapmak zorunda kalır.
Adaletin olmadığı yerde kendi doğrularını uygulayabilmek, vicdan ve sorumluluk gibi kavramlar üzerine düşündüren Onur Güler imzalı bu kısa filmde, Tülin Özen ve Nihal Yalçın güçlü performanslarla bizi ahlaki bir ikilemin tam orta yerinde bırakıyor.