Ernst De Geer, mizah yüklü ilk uzun metrajlı filminde, insanın kendisi olmasının da bir ürüne dönüştüğü girişimcilik kültürünü keskin bir şekilde eleştiriyor. Kaosa sürüklenen genç bir çifti canlandıran Asta Kamma August ve Herbert Nordrum, Y kuşağı kaygılarını ustalıkla perdeye taşıyor.