Yüksek maaşlı işini kaybettikten sonra Dory kirasını düzenli ödeyebilmek için gece kapı görevlisi olarak kısa süreli bir işe girer. Bir pazar araştırma şirketinde gece yalnız başına kalınca şirketin öbür kapı görevlileri üzerinde deney yaptıklarını keşfeder.