Tilda Swinton ve Cynthia Beatt, Cycling the Frame‘den yirmi küsur yıl sonra Berlin’de yepyeni fakat tanıdık bir yolculuğa çıkarak kentin psikolojik haritasını çizmeye devam ediyor. Bu sefer duvarın diğer tarafına da geçen ikili, hem kentin hem de insanların geçirdiği dönüşümlere tanıklık ediyor.