Orta Çağ İzlandasında cadılıkla suçlanan anneleri diri diri yakılan iki kız kardeş Margit ve Katla, güvenli bir yer bulmak için var güçleriyle kaçarlar. Johan ve oğlu Jonas’ın yanına sığınıp burada yeni bir aile kurduklarını düşünürken, Katla’nın büyülü güçleri filizlenir ve yeni yuvaları yara alır.
Büyülerle bezeli bu Orta Çağ hikayesi, Björk’ün beyazperdedeki ilk oyunculuk deneyimi. Yönetmen Nietzchka Keene, bir Grimm Kardeşler masalını feminist perspektiften yeniden düşlerken, 35mm kamerasıyla İzlanda’nın olağanüstü atmosferini yakalıyor. Yenilenmiş kopyasıyla izlemenin keyfini çıkarın.