Berlin’deki bir otelde çalışan yaşlı ve gururlu bir müstahdem, erkekler tuvaletinde çalışmaya gönderilir. Yeni işlerinin altından kalkmaya çalışırken yaşanan beklenmedik bir olay, rutinini ve yıllardır yaptığı işi tehlikeye sokar.
Alman sessiz sinema ustası F.W. Murnau (Faust), modern şehir yaşamına dair göz kamaştırıcı ve çığır açan bir drama imza atıyor. Epik bir trajediye dair tüm nefes kesici güzelliklere sahip filmde Emil Jannings, Weimar sinemasının en unutulmaz (ve melankolik) performanslarından birini sergiliyor.