The Last of England
Jarman, Britanya üzerine kendi eşsiz bakış açısını bir kez daha sunarken bu kez Thatcher’izmin toplum üzerindeki karanlık ve kasvetli etkisini ele alıyor. Tilda Swinton’la birlikte.