Julia Loktev’in büyüleyici ikinci filmi, durgun sinematografisiyle, bizi insan ilişkilerinin sınırlarıyla aniden yüzleşmek zorunda kalan bir çiftin dolambaçlı yolculuğuna çıkarıyor. Söylenmeyenlerin söylenenlerden daha güçlü olduğu filmde başrolleri Gael García Bernal ve Hani Furstenberg paylaşıyor.