Türkiye’yle sıkı bağları olan İngiliz yönetmen Ben Hopkins’in imzasını taşıyan bu zekice tasarlanmış kara komedi, Anadolu’daki bir sınır kasabasında karaborsacılık yapan Mihram’ın olağanüstü hikayesini anlatırken, ekonomik sistemin çarklarının bireylerin hayatına nasıl tesir ettiğini gösteriyor.