The Milky Way
İki Fransız yardıma muhtaç şimdiki zaman hacısı, papaz sınıfına karşı sapkınlık tarihinin anlatıcısı olmak üzere hizmet etmeye İspanya’nın kutsal şehri Santiago de Compostela’ya gitmektedir.