13 yaşındaki Gunther, babası ve amcalarıyla birlikte büyükannesinin evinde yaşamaktadır. Alkolizm, hovardalık ve miskinlikle dolu bir çevrede büyüyen Gunther’ın ileride babası gibi bir adam olma ihtimali hayli yüksek olsa da bu kaderden kaçmanın bir yolunu bulma şansı da yok değildir.