The Modern Jungle
The Modern Jungle belgesel sinemanın etik karmaşalarına dikkat çekiyor. Etnolog ve öznesi arasında nasıl bir ilişki vardır? Alacak ve verecek nedir? Batı toplumu ve yerel kültür arasındaki ilişkiyi inceleyen cüretkar ve huzursuz edici bir araştırna projesi izliyoruz.