Claire, en yakın dostunun ölümünün ardından, onun kocası David ve kızlarına göz kulak olacağına dair kendine söz verir. David’i yakından tanıdıkça, pek çok sürprizle karşılaşır. David sayesinde bilinçdışı arzuları uyanmaya başlar.
François Ozon, daha önce Chabrol’ün de sinemaya uyarladığı ünlü suç romanı yazarı Ruth Rendell’ın bir metnini, stilize bir erotik gerilime dönüştürüyor. Romain Duris’nin başrolde olduğu, toplumsal cinsiyet rollerini sorgularken izleyiciyi pek çok anlamda gafil avlayan, çetrefil bir melodram.