İsveçli sinemacı Tarik Saleh, bu incelikle işlenmiş kara film için Kahire’ye giderek 2011 Mısır devrimini arka plana alan heyecanlı bir politik gerilime imza atıyor. Sundance’ten ödülle dönen filmde çekici ve sürprizlerle dolu bir antikahramanı canlandıran Fares Fares göz kamaştırıyor.