Nela, eskiden gizli polis olan babasının küllerini de yanına alarak manevi bir yolculuğa çıkar. Hastalarla dolup taşan yıkık dökük bir hastaneye gelir ve burada tanıştığı zeki, kaba ve saygısız doktorla gelgitli bir ilişkiye başlar.
Lucian Pintilie’nin bu isyankar ve sert taşlaması, Çavuşesku rejiminin son dönemlerinde Romanya’ya hakim olan kaos hissini ekrana yansıtırken, değişim sürecindeki bir ülkenin karanlıkta yolunu bulma hikayesini, ironik ve gerçeküstü bir bakışla resmediyor.