The Plagiarists
Arabası bozulan beyaz ve genç bir çiftin yardımına, Afroamerikan, yaşlıca bir adam yetişir. Çift, adamın entelektüel birikiminden büyülenir ancak kurduğu cümlelerin ona ait olmadığını sonradan fark edip dehşete kapılır. Adamın “suçunu” sorgularken kendi hayatlarının özgünlüğüyle yüzleşeceklerdir.