The Rehearsals
Igor ve Alexandra 30 yaşında aşıklardır. Alexandra bir tiyatro prodüksiyon tasarımcısıdır. Igor bir aktör. İskender çok çalışır, İgor içer. Ayrılamazlar ve dışarı çıkamazlar. Bu hikaye, sonsuz bir seçim sorunu ve birinin kalbini dinleme yeteneği hakkındadır.