Ecem ile Rahmi, İstanbul’da bir apartmanın bodrum katında yaşayan, ilişkilerinin henüz başında iki genç sevgilidir. Bir gece Ecem’in sorunlu eski sevgilisi Kazım kapılarına dayanır. Rahmi’nin kıskançlığı büyük bir öfkeye dönüşür ve pişmanlık dolu bir gece başlar.
Kıskançlık ve öfkeyle dolu bir gecenin kapısını aralayan Soner Caner imzalı Mukavemet, iddialı tek plan çekimiyle seyirciyi ekrana bağlıyor. Selahattin Paşalı ile Ece Çeşmioğlu’nun olağanüstü performanslarıyla, gözünüzü kırpmadan izleyeceğiniz bir gerilim filmi.