Leila ve Damien birbirine tutkuyla bağlıdır. Bipolar tanısı alan Damien, hiçbir zaman onun arzuladığı kişi olamayacağını düşünse de, Leila’yla hayatını sürdürmek için çabalar. Leila, onun dibe vurduğu dönemi gördükten sonra, Damien’ı hastalığından bağımsız, sevdiği adam olarak görebilecek midir?
Manik dönemlerinin ardından dibe vuran bir ressamın ailesiyle ve sanatıyla ilişkisinin iç yakan portresi. Joachim Lafosse’un Altın Palmiye için aday olan tutku dolu öyküsü, bipolar bozukluğa dair cesur bir kesit sunarken, duygusal gelgitlerin esiri olarak yaşamanın ne demek olduğunu gösteriyor.