Genç rodeo yıldızı Brady, başına aldığı darbe yüzünden tutkusundan ve kariyerinden vazgeçmek zorunda kalır. Kendi neyeni bir amaç bulmaya çalışan genç adamın, Amerika’nın kalbinde erkek olmanın anlamını yeniden tanımlası gerekecektir.
Chloé Zhao, rodeonun ataerkil dünyasında kamerasını dolaştırırken, western türüne taptaze bir bakış getiriyor. Erkekliğin makbul olduğu sert bir dünyada bunun getirdiği baskıları incelikle işleyen filmin amatör oyuncuları, adeta kendi yaşamlarını kurmaca bir yapıta çeviriyor.