Galiçya sahilinde ailesiyle sakin bir yaşam süren Ramón, dalış yaparken kaza geçirir ve felç kalır. Bundan sonrası, Ramón’un kendi hayatına son verme hakkını herkese karşı savunduğu 30 yıla yakın bir mücadeleyle geçer. Ramón’un ve onu hayatta kalmaya ikna etmeye çalışan iki kadının öyküsü.