Corneliu Porumboiu’nun minimalist belgeseli maç izlerken sohbet ediyormuş hissi verse de seyircinin görüntülerin arkasındaki gizli anlamların farkına vardığı gerilim dolu bir bağlam inşa etmeyi başarıyor. Romanya tarihine, baba-oğul ilişkilerine ve futbola dair büyüleyici bir çalışma.