Cezayir kökenli Slimane Beiji, altmışlı yaşlarında, boşanmış bir adamdır. İşinden olunca Sète’de terk edilmiş bir teknede restoran açmaya karar verir. Dağılmış ailesine bir miras bırakmak umuduyla onları da bu sonu belirsiz girişime dahil eder ancak yerel bürokrasinin şüpheci direnişiyle karşılaşır.