Avusturya’dan çıkıp dünya sinemasına damga vuran büyük auteur Michael Haneke, henüz ilk filmiyle ismini ezberletmeyi başarmıştı. “Duygusal Buzlaşma Üçlemesi”ni başlatan Yedinci Kıta, orta sınıf bir ailenin mutlak yalıtılmışlığını hissettiren kusursuz bir atmosfere sahip.