Kariyerist bir doktor ile duygusal olarak olgunlaşmamış bir yazarın evliliğindeki kriz, bir fotoğrafçı ile adi bir suçlunun hayatını da değiştirir. Taipei sokaklarında sirenlerini çalarak giden polis arabaları, şehrin hızlı değişimiyle ortaya çıkan toplumsal çatışmalara ancak tanık olarak kalır.
Büyük usta Edward Yang (Yi Yi), bir Yeni Tayvan Sineması klasiğine dönüşen bu filmle 80’li yıllarda ülkesindeki sinema kültürünü yeniden canlandırmıştı. Yang’dan, Taipei’deki sosyal değişimi portreleyen, zamanının ötesinde bir estetik ufka sahip, tekrar tekrar izlenecek gizemli bir bulmaca.