1978-79 kışında Batı Berlin’de acemi orta sınıf radikallerden oluşan bir grup, arkadaşları Paul’ün polislerce öldürülmesinin ardından yeraltına çekilir. Siyasi fikirlerinden ziyade gizemli davranışları yüzünden birbirine bağlanan bu grup, Amerikalı bir şirketin temsilcisini kaçırır.
“Alman Sonbaharı” olaylarının ardından, Eddie Constantine ve Bulle Ogier, bu zarif fakat alaycı filmde Fassbinder’in favorilerinden Hanna Schygulla ile bir araya geldi. Orta sınıf radikalliğinin güçsüzlüğünü gözler önüne sererken kent yaşamının kaosundan zevk almayı da başaran politik bir fars.