Hirokazu Koreeda, Arakçılar ile Altın Palmiye kazanmadan önce bu katmanlı suç filmine imza attı. Türün kalıplarını yıkarak suçluyu bulmanın ötesine geçen hikaye, daha derin sulara açılarak hakikati, hafızayı ve hem kendimize hem de başkalarına anlattığımız hikayelerin gücünü irdeliyor.