Zeki Demirkubuz, üçüncü sayfa haberine konu olabilecek bir olayı, ahlaki ikilemlere, vicdanlı olmaya, masumiyete ve yazgıya dair tutku dolu bir öyküye çeviriyor. Sinemamızın unutulmaz karakterlerinden İsa, “Suç ve Ceza”nın Raskolnikov’unun günümüz Türkiyesinde vücut bulmuş hali adeta.