Günümüzün Beyrut’u. 11 yaşındaki Filistinli Warai, doğduğundan beri evlerin yıllar boyunca üst üste kurulduğu küçük bir mülteci kentinde ailesiyle birlikte yaşamaktadır. Çok sevdiği büyükbabası Sidi, 1948’de evinden kovulduktan sonra kampa yerleşmiş ilk insanlardan biridir.
Mats Grorud’un Filistinli mültecilerle röportajlara dayanan ödüllü filmi, marjinalleştirilmiş tarihleri canlı tutmak için sözlü hikaye anlatıcılığının önemini ortaya koyuyor. Stop-motion ve 2D animasyon teknikleriyle anlatılan bu kayıp ve umut öyküleri, derin duyguları seyiriciye ulaştırıyor.