Dedektif Yvonne, ölen eşi Santi’nin sanıldığı gibi kahraman bir polis olmadığını, aksine karanlık işlere bulaştığını fark eder. Eşinin hatalarını düzeltmek isteyen Yvonne, Santi yüzünden haksız yere hapis yatan Antoine ile tanışınca kendini içinden çıkılmaz bir aksilikler zincirinin içinde bulur.
Kuşağının en iyi oyuncuları arasında yer alan Adèle Haenel (Alev Almış Bir Genç Kızın Portresi), taşlama ve polisiye öğeleri taşıyan bu deli dolu filmde, komedi türünde de ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor. Salvadori’nin Zengin Avcısı filminde beraber çalıştığı Audrey Tautou da kadroda!