Bir sinema efsanesi olan Fabienne anılarını yayımlamak üzeredir. Kitapta anlattıkları, onu ziyarete gelen kızı Lumir tarafından kıyasıya eleştirilir. Lumir, eşi ve kızlarıyla birlikte Fabienne’in yanına gelmiştir. Anne ve kız geçmişteki kırgınlıklarıyla yüzleştikçe, gerilim giderek yükselir.
Japon yönetmen Hirokazu Koreeda, Fransa’ya açılarak Catherine Deneuve, Juliette Binoche ve Ethan Hawke ile eğlenceli ve kusursuz bir işe imza atıyor. Ünlü olmanın kaprislerine başka bir açıdan bakan film, ailenin hem sıcak hem de insanı delirten yapısını gözler önüne seriyor.