1899 yılında Toronto’dayız. Mackenzie King, Kanada başbakanı olma hayalleri kurar. İktidar basamaklarını tırmanması için, hem annesiyle hem de vahşetten kaçınmayan bir valiyle yüzleşmesi gerekir. Bu çatışma, iyiyle kötünün savaşına dönüşür ve King, 20. yüzyılda hayatta kalmanın yollarını öğrenir.