Norveç’te bulunan Geiranger Fiyordu’nun üzerindeki dağ geçidi, küresel ısınmanın da etkisi ile çöker. Denize düşen dev buzullar, 85 metre yüksekliğinde dalgalar yaratarak bir tsunami felaketini tetikler. Bu korkunç felaketin ortasında kalanlardan biri ise ünlü bir jeoloji uzmanıdır.