Şili’deki dindar, fanatik bir tarikattan kaçan Maria’nın öyküsü. Maria, yalnızca iki domuzun yaşadığı bir eve sığınır. Rüyalardan fırlamış gibi duran bu ev Maria’nın duygularına göre tepki verir. Burada hayvanlar yavaş yavaş insana dönüşürken, ev de karanlık, tehditkar bir dünya haline gelir.
Animasyonun devleri Jan Švankmajer ve Quay Kardeşlerden esintiler taşıyan bu Şili yapımı Gotik karabasan, Nazizm ile Pinochet dönemi arasında zekice bağlantılar kurarak, masalların ne denli politik olabileceğini kanıtlıyor. Hayal gücünün dehşetli güzelliğini gösteren bir alegori.