Gelsomina ve üç küçük kız kardeşi için olağandışı bir yaz mevsimi yaşanır. Aileyi bir arada tutan her şey temelinden sarsılır. Önce, Martin isimli kimsesiz bir çocuk aralarına katılır. Sonra, bölgedeki herkesin yöresel yeteneklerini sergilediği bir televizyon yarışmasına dahil olurlar.
İtalyan auteur Alice Rohrwacher, arıcılıkla uğraşan bir aileyi rüyamsı bir dokunun içinde portrelerken, geleneksel ve modern arasındaki gerilimden besleniyor. Monica Bellucci’nin de sürpriz bir rolde karşımıza çıktığı bu alışılmadık büyüme öyküsü, Cannes’da Jüri Büyük Ödülü’ne layık görüldü.