14 yaşındaki bir çocuğun dağlardaki yaşamı, mutfak eğitimi veren bir okula yazılmasıyla birlikte sona erer. Katı kurallarıyla tanınan bu enstitü, yemek servisi ve mutfak adabı eğitiminin yanında din dersleri de verir ve tüm öğrencileri her gün kendi güvensizlikleri ve zayıflıklarıyla yüzleştirir.