Düşüncenin aksak ritimlerine ayak uyduran bu deneysel kısa film, aidiyet hissinin getirdiği güvenlik yanılgısını gözler önüne seriyor. Burada yuva, güvenli bir limandan ziyade insanın kendiyle çelişmesinin metaforu haline geliyor.