Connecticut banliyösünde yaşayan iki genç kız, dostluklarını yeniden canlandırır. Bu sırada ikisinin de göründüklerinden çok farklı olduğunu keşfederler ve bir cinayetin onların tüm sorunlarını çözebileceğini düşünürler.
Anya Taylor-Joy ve Olivia Cooke’un yeteneklerini genç yaşta ortaya koyan bu sosyete taşlaması, Hitchcock’u andıran mükemmel bir cinayet etrafında şekilleniyor. Amerika’nın üst orta sınıfının fildişi kulelerinin içine giren Safkan, Wes Anderson filmlerinin ciddi görünen mizahını taşıyor.