Jean-Luc Godard’ın film yapmak için bir kadın ve bir silaha ihtiyacı vardı. Ari Kaurismäki içinse bir Elvis ile bir eşek yeterli. Buna bir de Finlandiyalı bir grup, bir Paris barı, 1920’lerden bir Rus pop müzik klasiği ve sivri burunlu ayakkabılar eklediniz mi Leningrad Kovboyları klibiniz hazır.